hittade en del saker

Ja idag var jag hemma hos mor och far och vi började med att fika i Skurup på fiket där, vi satt där i lugn och ro och bara pratade och sen så åkte vi hem till mina föräldrar och kopplade av lite, sen så åkte vi till Bo Ohlsson och där hittade jag en hel del saker som vi behövde. Jag och mor gick där jättelänge och vi tog verkligen tid på oss att gå omkring och titta riktigt för i vanliga fall så är det liksom bara in och ta det man ska ha och snabbt ut igen, men det gjorde vi defenitivt inte idag, så det var roligt. I morgon kommer min kusin Joakim hit och hans far kommer också så vi ska se på en bra film och beställa lite mat och ha det trevligt och mysa. Nu har jag precis sett vilka 16 som har gått vidare i finalen på Idol och jag tycker att det var rätt som gick vidare men där fanns ju en av killarna som jag tyckte skulle ha fått gå vidare, han som var från Göteborg och var kock, kommer inte ihåg vad han heter nu men han sökte i alla fall förra året men då gick det inte heller så bra men han kom i alla fall längre detta året, men han förtjänade verkligen att gå vidare i år så det tycker jag var synd och han blev verkligen besviken. Dom i juryn ville att han skulle söka nästa år men han sa att det orkade han inte och det förstår jag. Nu har jag precis kokt en kopp kaffe och sen blir det nog snart sängen tror jag för jag är helt slut efter dagens shopping *ler*.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Låter som en mycket trevlig dag ni har haft! Det har jag också haft de dagar jag varit iväg med mina föräldrar i Lund när mor varit hos läkare där. Då har vi också passat på att gå på Nova tex.

Förresten är du utmanad av mig - kolla i min blogg så får du se!

2008-09-26 @ 19:46:51
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0