Hemma igen

Ja så var man då hemma igen, tidigare än vad jag hade tänkt mig men vi hann med allting så fort och handlat på Lidl har jag också och det blev lite mera än vad jag hade räknat med för det är ju så billigt där, så jag har precis varit uppe med det i frysen. Sedan så fick jag reda på att mor och far inte kunde komma i morgon så dom får vänta med överasskningen med teven, men Joakim kommer ju och Patrik kör honom hit så det kommer till att bli Patrik och Joakim och vi som ser på film och så i morgon och det går ju lika bra det *ler*. Annars så är jag hemma själv just nu bara tar det lugnt, det är rätt skönt det också, jag tror att jag ska gå och vila mig en stund innan min sambo kommer hem för då vill man ju vara pigg och utvilad. Tjingeling pling!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hej hej ! Nämen va roligt att du också startat blogg !! Kommer ju direkt att lägga till dig i min blogglista !! Superroligt ju !!

Välkomen in i blogg gänget !

2008-09-11 @ 20:22:15
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0