Helg!

Ja då var det lördag och jag är fortfarande förkyld, jag tyckte att jag kände mig bättre innan men förkylningen vill inte riktigt ge med sig, så idag känner jag mig lite yr och ont i huvudet och så igen. Det värsta med förkylning är att när man väl har fått det så är det svårt att bli av med det, men jag ska i alla fall ta alvedon och sätta igång brasan igen och lägga mig framför den, för den värmer så gott. Annars så har vi precis druckit kaffe och ätit goda franskbrödbullar och ikväll ska vi äta pizza som jag köpte på Lidl innan, dom är jättegoda. Jag vet faktiskt inte vad där är på teve ikväll men där ska väl vara något bra att titta på om inte annat så har man alltid någon bra film, sen har man ju goda päron som man kan mumsa på nu också *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0