Fint väder idag *ler*

Ja idag är det minsann fint väder och solen skiner och kan ni tänka er det blåser inte heller idag kryss i taket! Annars så är jag fortfarande förkyld men det är bara till att ladda upp med alvedon och dricka varmt, fast jag kan ändå aldrig vara stilla så jag har slängt i en tvätt och plockat undan lite och så, min sambo brukar säga att varför ska du alltid hålla på som värst när du är dålig? Ja det kan man ju undra??? Jag vet inte, det är väl det att man ser att det behöver göras också vet man att man egentligen inte får göra något och ska ta det lugnt när man är förkyld men ändå så ska man på det och göra det, fast ibland får jag lugna ner mig, för man blir ju inte bättre av att hålla på på det viset tvärtom och det är ju dumt, så nu ska jag bara ta det lugnt. Jag får dammsuga och göra det andra i helgen istället. Idag jobbar min sambo bara till middag så snart kommer han hem och det ska bli skönt, då har jag alltid fikat klart och sen kan man bara koppla av. Ikväll är det idol igen så det får man ju inte missa och den serien främmande fågel var faktiskt också bra tyckte jag, det ska bli spännande och se hur det går. Det var ju lite läskigt med det där med fågelinfluensan och hur fort den spred sig, det är kusligt när man tänker på om det hade varit i verkligheten fy så hemskt, det var ju faktiskt inte så länge sedan som dom pratade om fågelinfluensan i verkligheten så fy...

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här har vi haft regn och blåst och varit kallt som attan-endast 9 grader imorse brrrrr....

2008-09-17 @ 19:53:44
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0