en lugn dag

Ja idag är det söndag och det blir en lugn dag, bara koppla av och inte göra något särskilt. Pågarna spelar spel och vi har precis ätit frukost. Jag vet inte när Joakim ska hämtas idag men min moster Silva ringer nog senare idag och säger hur dags hon kommer. Det som är skönt idag är att vi har maten klar bara till att värma, så det behöver man inte tänka på. Vädret är så tråkigt det är typiskt höstväder, det bara regnar och blåser som bara den tråkigt..... Igår var jag faktiskt lite flitig, jag fick ett ryck och gjorde i ordning förrådet, där var en massa saker som skulle slängas och ja som behövde rensas ut så nu är där fint inne, kändes faktiskt riktigt bra när jag hade gjort fint där inne.  I morgon börjar en ny vecka så vi får se vad som händer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0