blir inte klockan ett snart?

Jag sitter här och väntar på att klockan ska bli ett så att min sambo kommer hem och vi kan ta en fika som vi brukar när han har middag, tiden går så långsamt när man bara sitter här och särskilt då när jag nu har bestämt mig för att jag inte ska göra något idag just för att jag ska bli helt bra innan jag börja att städa och så. Annars så har varit uppe på loftet i boxen och tagit upp köttbullar till ikväll, så det blir väl pasta och köttbullar och det är ju inte så dumt, sen är det ju Idol ikväll igen och det ska bli spännande och se vad som händer ikväll, det ena tokiga efter det andra händer ju varje gång som Olga igår, hon var ju inte klok! Hon kunde ju inte ens sjunga på svenska och inte på engelska heller för den delen, man hörde inte alls vad hon sjöng överhuvudtaget och hon kunde ju inte sjunga heller, men sen blev dom ju inte av med henne heller för hon ville inte gå ut så Anders Bagge fick gå fram och dansa ut med henne *Ler*. Men jag får ju säga det att jag tycker att årets jury är mycket mycket bättre än den gamla, dom säger på ett bra och ödmjukt sätt att dom inte kan sjunga, dom är inte dumma på något sätt. Okej ibland kommer det ju in idioter som har kanindräkt på sig och tramsar sig och då kan man ju förstå att dom ibland blir lite sura men dom håller masken rätt bra faktiskt och bara skrattar i sådana lägen, ja dom tar det väl som underhållnig hehe, vilket det ju faktiskt är för oss också hemma i soffan. Jag fattar bara inte vilka som har sagt till dom som inte kan sjunga att dom kan sjunga för där kommer ju in skräckexempel som inte ens borde ha haft en tanke på att söka överhuvudtaget, men det roar ju oss andra även om man får hålla för öronen vissa gånger *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0