Bara vi två

Så nu har Patrik varit här och hämtat Joakim och det är bara jag och min sambo här nu, så nu är det lugnt och skönt och vi ska bara mysa ikväll för sen är det ju måndag i morgon igen. Det var ju egentligen meningen att Silva min  moster skulle komma och hämta Joakim men det blev ändrat så Patrik kom istället. Inte för att det är jobbigt när Joakim är här långt därifrån det är jätteroligt men sen nu när han har åkt, så lägger det sig ett lugn och man bara slappnar av och pustar ut, det känns så skönt att det bara är jag och min sambo här nu och vi kan ägna oss åt varandra och ha det mysigt ikväll innan han ska iväg och jobba i morgon igen. Det blir nog att vi kommer till att se på Arkiv X ikväll, den serien är så bra och där är många säsonger att titta på, den är så spännande och man får själv tänka efter och klura lite och det gillar jag, det handlar ju om lite rymdvarelser och annat sånt där oförklarligt och det är spännande att titta på tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0