Varmt och gott

Ja nu är här varmt och gott, jag har varit ute och hämtat in mera ved och jag har satt igång kaminen. Min kusin ligger  i badet och jag sitter här vid datorn och min sambo är på jobbet och kommer snart hem och då ska vi äta, tur att vi har maten klar bara till att värma och vi ska ju se på den sista skräckisen ikväll också så det ska bli mysigt och i morgon är min sambo ledig så då ska vi bara ta det lugnt, sen på kvällen i morgon kommer nog min moster och hämtar min kusin för sen ska han med en kompis till Ystad på onsdag och spela pang pang spel lazerdom eller vad det nu heter, dom har visst fått det i Ystad nu också för annars så är det ju i Malmö som dom har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0