vanlig höstdag

Ja idag är det en helt vanlig höstdag, det varkens blåser eller regnar men det är lite fuktigt ute det är inte soligt heller så det är sådär ja precis en helt vanlig typisk höstdag, fast rätt som det är kan det ju komma en liten skur, det nästan ser ut så när man tittar ut. Nåja jag har inte hunnit med så mycket idag, har nästan precis kommit upp och duschat och snart så kommer min sambo hem på fika, ja det är ju några timmar kvar tills dess men ändå, tiden går fort. Jag ska tvätta idag och göra lite andra sysslor som man gör  i hemmet idag men annars så är det lugnt. I morgon ska jag ju till mor och då ska jag inhandla lite inför helgen också och då får jag se valparna igen *ler*, dom har säkert växt en hel del sedan sist jag såg dom och då var dom ju nyfödda. Ikväll är det halv åtta  hos mig på teven där dom lagar mat och ikväll blir det fyra helt nya personer som dom ska ha till att laga mat och bjuda varandra på så det ska bli spännande att se vad det är för slags personer denna veckan. Efter det kommer första andra och tredje där dom auktionerar ut saker till folk men det är jag inte så förtjust i, så då kan man ta en kaffepaus om man vill men efter det så kommer matakuten med Bert Karlsson och kockarna som ju försöker att få bättre mat i skolorna till barnen så vi får väl se hur och om dom lyckas med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0