vad händer i morgon?

I morgon händer väl inget särskilt så, men min sambo jobbar bara halva dagen i morgon så det är skönt och då brukar vi fika när han kommer hem vid tolvtiden och sen bara tar vi det lugnt. Annars i morgon så är det Oskyldigt dömd med Persbrandt så det får man inte missa och halv åtta hos mig och sen så är det ju Bonde söker fru, det ska bli spännande att se hur det går när dom nu ska träffa damerna eller herrarna som det blir för en av killarna som är homosexuell och hur det går när dom träffas om det klickar eller inte. Jag har sett lite på reklamen inför morgondagens program och skåningen han hade lite problem med en av sina damer som han hade valt, dom hade inte riktigt samma smak när det gällde filmer hehe, långt därifrån, hon pratade om fina avancerade filmer som var japanska och han sa: - Ja jag brukar se på Stefan o Krister det är det bästa som jag kan se på  - Eh... jaha säger hon då och ser lite besvärad ut, jag tror inte att dom har så värst mycket gemensamt dom två i alla fall, får ju hoppas att någon av dom andra damerna som han har valt har bättre smak och att dom gillar att titta på Stefan o Krister hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0