Utkast: Jag brukar ...

Jag brukar ju alltid köpa något nytt till julen varje år och nu har jag faktiskt sett ett annat påslakanset som jag tycker bättre om än det som jag tänkte köpa innan, men gardinerna som jag tänkte ha i stora rummet som Jotex har dom står jag fast för och likaså dukarna och handukarna och servetterna och ja fleecefiltarna bryr jag mig inte om, man priroriterar ju lite, för dom pengarna har jag tänkt lägga på en topp till mig i rött som jag tänkte ha vid juletid, men i alla fall så tittade jag och mor sist i elloskatalogen och där fanns några gardiner som hon tänkte köpa till stora rummet hemma hos henne i år dom är jättefina. På torsdag tänkte vi beställa varorna så att dom inte tar slut till jul, det gäller att vara ute i tid och beställa sakerna. Jag kan visa några av sakerna som jag nu har bestämt mig för att beställa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0