Utkast: Idag är ...

Idag är det lördag och idag kommer mina föräldrar hit, först ska vi fika och ha daimtårta och sen ikväll ska vi göra den där nya thairätten som är så god och så ska vi se på film eller så blir det stjärnor på is för det kommer ju ikväll, ska bli spännande att se Tony Erwing på skridskor, han har gått ner 21 kg också inför detta och jösses vad smal och smärt han är, jag såg det på Aftonbladet så han kommer nog till att klara av skridskodans jättebra tror jag. Sedan ikväll ska jag åka med mor och far hem och hjälpa henne lite i morgon, så i morgon kväll kommer min sambo och hämtar mig igen för han ska hjälpa min mor att ta ner datorn där nere istället, för hon trivs inte att sitta på ovanvåningen med datorn, det blir inte av att hon sitter vid datorn då, utan hon vill ha den där nere istället så det ska min sambo fixa till henne, sen kan hon och jag sitta och prata vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0