uppe med tuppen

Ja nu sitter jag här och är uppe med tuppen, min sambo är iväg och jagar gäss med sin far så han åkte klockan fem i morse, jag sov lite till men sen så kunde jag inte sova längre så nu sitter jag här och är uppe med tuppen *ler*. Min kusin ligger och sover ännu, han var uppe ganska sent inatt och spelade spel på datorn. Nu väntar jag bara på att min sambo ska komma hem så att vi kan fika ihop och bara mysa resten av dagen. Ikväll tror jag faktiskt att vi gör den där goda thaigrytan och har ris eller nudlar till, den är jättegod och min kusin bara älskar den, så det blir nog den ikväll. Igår när min kusins far var här så såg vi på film och vi beställde pizza så det var trevligt. Jag ska ringa till mor senare idag och höra hur det har gått för Mimmi hon väntar ju valpar och dom ska komma när som, så jag undrar om dom har kommit ännu spännande..... *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0