Tidigare än jag trodde

Ja min kusin ringde innan ikväll och frågade om han fick komma i helgen och det är klart att han får, det är bara roligt när han kommer, sen kommer han även vecka 44 då han ju har lov men han ville komma även nu i helgen och det går jättebra. Annars så har jag precis sett sista avsnittet på Främmande fågel och det slutade som tur var bra. Min kusin kommer antagligen hit på fredagkväll så det blir nog hans far Patrik som kommer att köra honom hit och har han tid så kan vi ju se på film och äta något gott som pizza eller beställa kinamat, men det får vi se. Det börjar snart dra sig mot sängdags så jag sitter väl lite till här vid datorn och kollar internet men sen är det dags att nanna, så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0