tevekväll

Ja då har man sett både bonde söker fru och Oskyldigt dömd och sen har vi ätit vårrullar med ris mmm.. det var gott. Annars så ska jag snart sätta på en kopp kaffe och kanske man går upp och tar en glasspinne, för vi ska nämligen se en bra film sen. Jag håller på och plockar undan saker och ting som jag inte tänker ha framme när det börjar närma sig jul och så, för då vill man ju ha pyntet framme så jag har plockat undan en del prydnadsaker och satt upp det på hyllorna på loftet. Jag längtar verkligen till julen och det mysiga när vi ska sätta upp adventsljusstakar och stjärnor och fina dukar och annat mysigt som man har framme när det börjar närma sig juletid. Sen blir det nannedags och i morgon ska jag fortsätta att plocka undan och göra fint här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0