Ställa in

Ja det blir nog så att jag får ställa in besöket hos mor på torsdag, jag skulle ju hem och hjälpa henne men eftersom jag inte mår så värst bra nu pga Pms så flyttar vi det till nästa torsdag. Just nu är min sambo hemma hos sin far och hjälper honom med lite saker, själv har jag precis satt igång kaminen och jag har vilat lite tagit en alvedon och ja bara tagit det lugnt. Jag ska upp i frysen sen och se om där är lite mera skinka som vi kan ha på dom varma mackorna ikväll. Annars så ska min mors hund få små söta valpar i denna veckan och jag är så spänd på hur dom kommer till att se ut. Själv så skulle jag så gärna vilja ha en liten valp men nu har vi ju Kurre och han är så kelig och blir så lätt svartsjuk när min mors hund Mimmi kommer hit och man klappar henne, så jag tror inte att det hade gått att vi hade skaffat en hund också, då hade Kurre fått spader, men det ska bli kul att få se dom nästa vecka. Det är rasen Papillon som mor har vet inte om ni vet vad det är för en slags hund eller hur den ser ut men jag kan visa hur mors hund Mimmi ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0