Snart thaimat

Ja snart ska vi äta thaimat vi väntar bara på att riset ska bli klart och sen ska vi äta och se på skräckis igen och sen i morgon ska vi ju upp ganska tidigt fika och sen åka till Malmö och titta lite i affärer och sen ska vi gå och äta i stan. Min andra kusin Carro bor numera i Ljusdal där hon går i skolan och studerar hon bara älskar 80-tal hon har precis fått egen lägenhet och hon har färgat håret i rosa fast på henne är det faktiskt coolt. Ska bli så roligt att fira jul tillsammans med allihopa i år då blir det Carro och hennes bror Joakim som nu är här och deras föräldrar och min mor och far och mina svärföräldrar och min mor och far. Sedan brukar alltid jag och Carro klä granen några dagar innan jul här och då fikar vi lite och har det mysigt och då kommer ju även Joakim och mor och far och Patrik för Silva deras mor ska nog jobba då, hon jobbar inom hemtjänsten, tyvärr så ska hon jobba även på julafton i år. Dagen innan julafton då fyller Carro 20 år så då ska vi till henne och fira, ja alltså i Sjöbo inte i Ljusdal, hon kommer ju hem till jul så då firar hon födelsedagen här hemma ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0