Snart middag

Ja snart är klockan 12 och då slutar min sambo jobbet, då ska vi fika och ha det gött resten av dagen så det ska bli skönt. Annars så det samma gamla tråkiga höstväder ute men vad gör väl det när man har det varmt och gott här inne *ler*. Ikväll är det Bonde söker fru men först är det halv åtta hos mig där dom lagar mat och sedan efter Bonde söker fru så kommer Oskyldigt dömd med Persbrandt, så där är en hel del att titta på ikväll kul! Valparna var jättesöta igår men mor ska ha kvar kameran lite till för att fotografera dom nu när dom öppnar ögonen nästa vecka så jag ska sätta in lite bilder både före och efter dom har öppnat ögonen så att ni får se hur söta dom är, jag låg och gullade med dom jättemycket igår och Mimmi var så stolt över dom och skulle visa mig vilka fina valpar hon hade fått. Igår på vägen hem var vi ju på ÖB och jag köpte ett STORT lager pepparkakor eftersom dom ju var så goda och var så billiga, för min kusin älskar pepparkakor och sen är det ju jättegott att ha både till kaffet och till glöggen, min sambo skrattade när jag kom hem med så många burkar *ler* nåja är man en hamster så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0