Snart kommer min kusin igen

Ja snart kommer min kusin igen, för han har snart lov vecka 44 så det ska bli skoj, okej där är ju några veckor innan dess men det ska i alla fall bli kul. Jag undrar om det rent av inte är Halloween då också, så då får vi göra det lite extra festligt. Jag har köpt prydnadspumpor som jag har på trappan men jag tänkte att man kanske skulle köpa en stor pumpa och skära ut mun och ögon och så så att man kan ha den som lykta när min kusin kommer, det hade ju varit kul och mysigt. Annars ikväll har man sett första avsnittet av matakuten och det var jättebra tycker jag. Det är inte klokt att barnen får äta sån näringslös mat, då orkar dom ju inte sitta och lära sig något i skolan, men det ska bli kul att se hur kockarna ska lösa det hela. I morgon ska jag tvätta och lite sånt, det blir en lugn dag för röda veckan kommer när som helst och då mår jag pyton, så jag antar att jag inte kommer att må så värst bra i morgon så då får jag ta det lugnt, jag kommer nog sätta igång kaminen och ligga framför den för det brukar jag göra då, värmen lindrar lite av magsmärtan.Min sambo jobbar inte i morgon så då ska han hem till sin far och hjälpa honom med lite saker, vem vet kanske tittar jag lite på Hacke hackspett. Nu ska vi ta en kopp kaffe och bara sitta vid datorn och surfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0