snart kommer min sambo hem

Ja idag är det onsdag och min sambo jobbar till middag och sen är han fri för den här dagen, jag ska ha fikat klart när han kommer och sen sitter vi och pratar och bara myser under fikat. Det är härligt väder ute idag också, solen skiner och det blåser inte. Annars så har jag dammtorkat lite här hemma och jag ska dammtorka våra finskåp sen också, det är glasskåp och man har ju lite prydnadssaker där som man behöver damma av och sen så samlas det ju alltid damm på glaset, det syns ju särskilt när solen tittar in också *ler*. Ikväll är där bra program på teven, först så är det bonde söker fru och sen direkt efter det på fyran så är det Oskyldigt dömd. Har inte en aning om vad vi ska ha till middag idag men jag får tänka ut något, så vi får se vad jag hittar på till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0