Snart Halloween

Ja snart är det Halloween och nästa fredag kommer min kusin hit för sen har han lov vecka 44 och då är det ju Halloween, så på tisdag när jag ska till mor så ska jag handla dom Halloweenljusen som jag tittade på förra veckan på Willys och sen ska jag ta lite fina löv hemma i trädgården hos mor och far och lite kastanjer som jag kan dekorera stenbordet i stora rummet med och sen har jag fina Halloweenservetter med en pumpa på så det kommer till att bli jättefint och mysigt. Vi kommer att äta god mat och se på spökfilmer och förstås så kommer pågarna att spela wow som vanligt för det är ju Halloweentema nu där inne nu, men i alla fall det ska bli kul. Man behöver lite fest och så nu när det är höst och mörkt och trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0