Snart är klockan 12

Ja snart är klockan 12 och då slutar min sambo och kommer hem för att dricka kaffe med mig, sedan ska han till Malmö på anställningsintervju idag, men sen kommer han hem för han slutar ju egentligen för dagen klockan 12 men så hade han ju nu detta mötet om jobb som han måste göra. Jag har satt igång kaminen så där är fullt ös i den och det värmer gott men utanför är det ruggigt och kallt så man behöver visst elda i kaminen. Ikväll är det Bonde söker fru och efter det kommer Oskyldigt dömd så det får man inte missa. Jag har inte tänkt ut vad vi ska ha till middag ikväll men det är tids nog med det, jag går upp och kollar i frysen sen  och ser vad där är för något. Nej nu ska jag gå och ladda kaffekokaren för snart är min sambo hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0