sett reprisen

Ja nu har jag sett reprisen av stjärnor på is och jag tyckte att det var rätt att Rafael åkte ut denna gången för dom var inte lika duktiga som dom andra men jag tyckte att dom var orättvisa mot Tony han har ju dock inte stått på några skridskor innan och dom vrider och vänder på det från gång till gång som tex Rafael fick jättebra kritik denna gången när han inte var bra och Tony gjorde ett bättre framträdande och program denna gången, det verkar som om dom egentligen inte tittar på vad dom presterar utan att dom har sina favoriter och dömmer efter vilka personer dom tycker om eller inte, man får i alla fall känslan av det. I morgon är det Matakuten och halv åtta hos mig där dom lagar mat så det ska jag se. Ikväll är där inget särskilt på teve men vi har ju massor av filmer som vi kan se så det är lugnt. Jag var uppe i frysen precis och hittade pizzor så det får bli det ikväll men jag tog också upp kött som vi ska ha i morgon men dom ska ligga i marinad tills i morgon och så har man potatisklyftor till det, men ikväll blir det alltså pizza inte dumt det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0