Sett på Idol

Ja jag har precis sett på Idol och jag tycker att det inte var riktigt rätt att Jesper åkte ut jag tycker att Sepideh skulle ut denna gången för jag tyckte inte att hon gjorde den låten bra som hon sjöng, så skulle det vara rättvist så skulle hon ha åkt ut, men så är det, det blir tuffare och tuffare för varje gång och dom är ju jätteduktiga allihopa. Pågarna sitter och spelar spel på datorerna och just nu har jag satt mig vid datorn och kollar läget på internet. I morgon händer det inget särskilt vi ska bara ta det lugnt och koppla av för det är ju lördag, men i morgon ska jag i alla fall se på stjärnor på is och sen är där ju ett program till på ettan som handlar om dansband som går samtidigt, men jag tror att jag fortsätter att se på hur det går för dom som dansar på is, det verkar intressantare tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0