På onsdag åker min kusin hem

På onsdag åker min kusin hem för han ska med sin kompis på paintball eller vad det heter i Ystad, dom springer omkring med låtsas bössor och skjuter färgkulor eller om det är lazerstrålar dom har kanske ja det är det nog ja, har inte så bra koll på det där men men.... men sen går det bara en vecka och sen kommer min kusin hit igen så det ska bli kul och det är då som det nya wow kommer ut och då ska min sambo och han hämta det mitt i natten klockan 12 på natten i en affär i Skurup, tur är att dom inte har beställt det i Malmö för där är långa köer så fort dom släpper en ny fortsättning på WOW så då hade dom fått stå och vänta hur länge som helst för att få det, men som tur är så har min sambo beställt det  här nere i en affär långt innan så att det bara är till att hämta det den dagen mitt i natten hehe konstigt det där med spel och vad folk kan göra för att få tag på det så fort som möjligt hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0