om en timme

 Om en timme kommer min sambo hem och då ska vi laga god middag, det blir lövbiff med pommes och bernaissås inte illa va? Annars så har jag inte gjort så värst mycket idag, har eldat i kaminen så nu är här varmt och gott och solen kikar minsann fram där ute också ser man på *ler*. I morgon ska jag till mor men min sambo jobbar inte i morgon så han får en ledig dag då han kan bara slappa och ta det lugnt, det är rätt skönt ibland att ha lite egentid för sig själv, jag tror faktiskt att det är viktigt. Jag ska ju hem till mor och jag ska handla lite saker till helgen då min kusin kommer hit och han stannar ju nästa vecka också då han har lov och det är Halloween, så jag ska handla hem lite myspyssaker som vi kan ha när han är här. Annars så kommer det till att bli en lugn och mysig tevekväll och sedan så kommer mor och hämtar mig tidigt i morgon redan klockan sju och sen handlar vi bullar i Skurup på konditoret där och sen kör vi hem till dom och äter frukost. Jag tror faktiskt att vi handlar på Willys på morgonen för dom öppnar ju så tidigt så tar vi nog ÖB på eftermiddagen när mor ska köra mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0