Ny vecka

 I morgon är det måndag och det är en ny vecka. Jag ska inte göra något särskilt i morgon förutom att jag ska tvätta förstås, men annars så är det lugnt. På tisdag ska jag hem till mor och då köper vi bullar i Skurup på konditoriet där och sen åker vi hem till dom och fikar. Annars så ska det bli kul att se på valparna och sen senare på dagen ska vi åka och handla på Willys och ÖB, jag har lite saker som jag ska köpa nu inför Halloweenhelgen när Joakim kommer. Vi har ätit pizza och sett på film och haft det mysigt ikväll och just nu så sitter jag och kollar läget på tradera, jag har några julgranskulor som går ut i morgon också så man får ju hålla koll för att man ska ha turen att få dom. De andra kulorna fick jag så det var roligt, ska bli så kul när dom kommer, alla är gjorda av plast det är bäst så eftersom det finns risk för att Kurre vill vara med och klä granen och då gäller det att man inte har några ömtåliga kulor i granen. Nej nu är det dags att gå och lägga sig så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0