Nu vet jag varför *ler*

Alla som känner mig väl vet om att jag alltid har älskat Elvis både som person och hans musik, han var ju väldigt generös som människa och gav pengar till okända människor och delade ut bilar till människor han inte kände och som var väldigt fattiga för han visste själv hur det var att vara fattig eftersom han växte upp i ett av dom fattigaste kvarteren ihop med dom svarta människorna, där han lärde sig blues och soul det var där han även har fått sin inspiration till hela hans sång, för han lät ju som en svart sångare, nog om detta, men i alla fall så har jag alltid älskat hans live version av Are you lonesome tonigt där han inte kan hålla sig för skratt, jag trodde först att det var sångerskan i bakgrunden som han skrattade åt för hon sjunger och körar så himla högt i bakgrunden men nu vet jag varför han skrattar i låten. Det var nämligen så att en av Elvis medarbetare som var med i teamet han kom in mitt under låten och är mycket försenad och denna mannen är skallig, då sjunger Elvis som ju hade en väldig humor istället Do you gaze at your baldhead and wish hou haid  hair *ler* vilket han ju inte sjunger i vanliga fall i låten, men detta gör att han i resten av låten inte kan hålla sig för skratt och denna versionen har blivit en av Elvis mest älskade låtar just den skrattversionen hehe! Det är ett stort tecken och bevis på Elvis humor för det hade han verkligen, I just LOVE ELVIS PRESLEY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0