Nu har min kusin kommit

Ja nu har min kusin kommit och han kom vid ca femtiden med sin far och då beställde vi kinamat. Innan dom kom så dukade jag Halloweendukning med fina höstlöv och kastanjer och små pumpor och fina halloweenljus och konstgjorda spindlar och andra småkryp så det blev jättefint. När min kusin hade kommit så åt vi kinamat och sen så  såg jag på Idol, jag tyckte att det var orättvist att Loulou åkte ut och jag förstår ännu mindre hur Anna kunde hänga löst ikväll men det jag retade mig mest på var Katrin i eftersnack, hon förnedrade Lars och undrade om han hade tagit en valium innan han gick upp på scenen, Que??? Han blev förbannad och det var så nära att han hade slagit henne på truten och det förstår jag. Loulou som har blivit förnedrad av Katrin innan då hon hade sagt att hennes barfotauppträdande var äckligt och att hon bara skulle få tjockisröster, hon vägrade att prata med Katrin nu när hon åkte ut, det hade hon lovat Jesper som åkte ut tidigare för honom kallade hon för bögig så Loulou höll sitt löfte till honom och pratade bara med Jidhe i eftersnack. Jidhe blev också förnedrad för dom pratade om den nya Idolboken som har kommit ut och då frågade hon Jidhe vilka sexställningar han tyckte bäst om, han blev helt ställd, för det första vad har det med Idol och idolboken att göra hon är ju dum i huvudet. Jidhe visste inte vad han skulle göra han var ju ställd och räddades av att reklamen kom in precis då. Hur länge ska vi behöva stå ut med Katrin som bara förnedrar folk hela tiden. Ni kan läsa om allting i Expressen på internet där står allt om det. Annars så har det varit en härlig kväll, vi har ätit gott och haft kul och nu har vi fullt ös i kaminen så här är varmt och gott och vi sitter här och myser och lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0