nu är det kväll igen

Nu är det kväll igen och jag har sett på Bonde söker fru och det var faktiskt bra idag, det ska bli spännande att se när dom har valt alla tjejer resp killar hem till sig och se vad som händer när dom är hemma hos var och en av bönderna. Halv åtta hos mig var också bra och i morgon är det den sista i gänget som ska laga middag, så vi får väl se vad han hittar på för något. Senast nu såg jag på Oskyldigt dömd vilket alltid är bra, Persbrandt är ju så himla bra när han spelar tycker jag, han är säker hehe! Jag har fått sätta igång brasan igen för det är ju lite kyligt ute, jag fick sluta att elda innan ikväll för det blev lite för varmt men sen har värmen varat ända till nu och nu kände jag att det var dags att sätta igång brasan igen, så nu är här snart varmt och gott igen. Jag har pratat med mor och Mimmi och hennes små valpar mår bara bra och det känns skönt för jag var nervös innan idag när jag visste att Mimmi var där inne på djursjukhuset. Det var jättegott med bacon och stekt potatis och stekta ägg idag, det behöver inte vara så märkvärdigt för att det ska vara gott. I morgon händer det inget särskilt, min sambo jobbar hela dagen i morgon och sedan är snart denna veckan slut och det är helg igen skönt.
Nej nu ska jag gå och lägga mig så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0