Nu är det kväll

Nu är det kväll och vi har ätit middag, ikväll blev det spagetti och köttfärssås jättegott för vi har inte haft det på jättelänge. Jag är nyfiken på efterrrätten som min sambo gjorde den står i kylen nu i en form så det ska bli spännande att smaka den ikväll. Min kusin stannar i morgon också för han har studiedag i morgon jag pratade med hans mor innan idag och hon sa att han hade studiedag i morgon fast det visste inte Patrik innan, karlar håller inte reda på sånt alltid, så hans mor kommer och hämtar honom på kvällen. Annars så är det snart Bingolotto med Lotta Engberg, undrar vilken gäst hon ska ha ikväll har faktiskt inte sett reklamen för dagens program så jag vet inte. Några av julklapparna som jag har bjudit på på Tradera går ut ikväll så jag hoppas att jag får dom. Nu har jag precis satt på en kopp kaffe till oss så det ska bli gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0