Natti natti

Nej nu börjar det bli dags för mig att gå och lägga mig, jag börjar känna hur ögonen vill falla ihop och jag bara sitter och gäspar hela tiden, så nu är det läggdags. Jag ska ju upp tidigt i morgon också så man vill ju vara utvilad och pigg när jag nu ska hem till mor och far. Jag såg på Matakuten idag och det var minsann inte så lätt för kockarna att förändra maten och personalen på skolorna, men det är ju skrämmande när man hör hur mycket skit där är i maten, jag tycker det är bra att Bert Karlsson tar reda på vad det egentligen är vi sitter och äter och att man ska vara uppmärksam på vad för matvaror man köper, så att man inte stoppar i sig en massa konstiga medel och så för det kan ju inte vara bra det säger ju sig själv. Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0