Natti Natti

Ja det har redan hunnit bli lördag och vi har sett på film så det blev lite sent idag, nu ska jag gå och lägga mig och i morgon ska vi bara ta det lugnt och ha en mysig lördag. I morgon kommer ju stjärnor på is, så det ska bli kul att se hur det går för deltagarna där.   I morgon ska jag följa Traderas auktioner för jag har nämligen hittat jättefina plastkulor att ha i granen i år, jag vågar inte ha dom gamla fina julgranskulorna nu när vi har Kurre, för dom är ju antikviteter nu och är värda mycket så det skulle ju vara synd om Kurre slog sönder någon av dom och det vill jag ju inte, men det finns så fina plastkulor nu för tiden som ser ut som riktiga så därför tänkte jag ha det i år istället, sen hade jag tur att hitta så många fina plastkulor helt nya på Tradera till ett billigt pris och det är dom som går ut i morgon så jag hoppas att jag får dom, ska bli spännande att följa auktionen och se om jag har turen att få dom. Nu är det sängdags så Natti Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0