myser

Nu har jag städat färdigt och nu sitter jag bara ner och myser vid datorn, jag har lagt in ved i kaminen och satt fyr så nu brinner det bra i brasan. Det ska bli jättespännande att se Katrin Zytomianska ikväll hur hon kommer till att bete sig mot Idolerna, hon har ju sagt att hon minsann inte tänker att ändra på sin stil och det kan ju innebära att hon blir avstängd från programmet vilket jag faktiskt hoppas på, för hon är inte klok i huvudet. Jag såg på Aftonbladet att idolerna själva har tänkt att bojkotta henne totalt genom att inte svara på hennes frågor och låtsa som om hon inte finns och bara svara på Jidhes frågor och det måste ju vara pinsamt för Katrin tycker man ju om dom nu behandlar henne som luft, det är också det enda som hjälper mot en sån person som hon. Det bästa som hade kunnat hända är att hon gör bort sig totalt igen genom att kasta ut någon groda och att folket i studion i direktsänding kastar ut henne ur programmet, för så får man inte bete sig mot idolerna, dom är ju livrädda för henne att hon ska vräka av sig vad som  helst till dom. Nej ut med henne säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0