Min kusin kommer i morgon

Jodå, min kusin kommer i morgon, jag hade inte hört ifrån honom för jag sa till honom att han skulle ringa när han hade pratat med sin far och hört om han kunde köra honom hit, men eftersom han inte hörde av sig så tänkte jag att han kanske inte kan komma hit, men sen pratade jag med mor idag och hon hade pratat med min kusins far och han skulle köra honom hit i morgon, så det var ju bra att det fixar sig. Annars så har jag vilat en stund mår inte så där jättebra då inte lingonveckan satt igång ännu, ju mer man oroar sig desto längre tid tar det innan det kommer retligt men men.... det värsta är att man mår så pissigt men det hör ju till. Nu tittar minsann solen fram inte illa, det piggar upp en lite grann i alla fall. Min sambo hade köpt med sig nya bullar med sig hem idag till fikat så vi satt och pratade och mös vid kaffebordet länge och snart drar det sig så att han kommer hem igen. Klockan sex slutar han jobbet, jag har faktiskt inte tänkt ut vad vi ska ha till middag idag, men man kommer alltid på något i sista minuten, så vi får väl se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0