Migrän

Ja min sambo har fått migrän och ligger med en kudde över huvudet, jag tror att det var för att han blev så jätterädd när Kurre bara försvann, jag fick själv ont i huvudet så, men han har tagit huvudvärkstabletter och ligger och sover nu så vi får hoppas att det går över snart. Det var tänkt att vi alla skulle åka till Malmö imorgon men vi har istället bestämt att min sambo åker på det där arbetsmötet själv eller anställningsintervjun själv och vi blir hemma och har kaffet klart när han kommer hem. Jag förmodar att han inte kommer till att vara i så bra form i morgon om han har migrän jag vet ju hur han brukar vara när han har fått migrän så kan han bara ta sig dit och hem så är det ju bra för det är ju viktigt men att gå på stan och titta i affärer och gå och äta på någon restaurang är ju inte något som vi behöver utsätta honom för nu när han inte mår så värst bra, så därför så sa jag att då blir jag och min kusin hemma så sitter ju han och spelar spel framför datorn och jag har ju alltid något att göra här hemma och så har jag som sagt kaffet klart när han kommer, vi får åka in och titta i affärer och så en annan gång istället. Nej nu ska jag gå och natta mig så natti natti och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0