Lördag

Ja nu är det lördag och idag har vi sovit länge och sedan gick vi upp och fikade i lugn och ro. Jag såg på Aftonbladet att Kristin Zytomianska har fått sparken vilket hände inatt efter andra delen av idolsnack, men hon ville inte kommentera någonting när hon gick ut ur tevehuset utan hon bara log sitt falska leende hela tiden, det var helt klart rätt att hon fick sparken, nu kan idolerna pusta ut och slippa vara rädda för att hon ska säga något dumt till dom. Annars idag så fick jag reda på en tråkig sak, mors ena valp honan har dött, hon var så svag innan också och ville knappt äta men så idag skulle dom köra in till djursjukhuset med henne men på vägen in så dog hon, tråkigt men så är det, men dom andra två hanvalparna mår bra och ligger hos Mimmi, men klart att Mimmi sörger sin lilla valp som har gått bort. Igår märkte hon att där var något fel på henne så hon gick omkring och bar runt henne för att försöka få liv i henne och få henne till att bli piggare, hon gjorde allt som hon kunde men inget hjälpte. Far har begravt henne nu bredvid min gamla hund Sissi så nu vilar hon sött där. Ikväll har vi tänkt ha en god bit kött och laga till potatisklyftor i ugnen och jag ska göra bernaissås och sen är det ju stjärnor på is ikväll också, så det ska bli spännande att se hur det går för deltagarna idag.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Nämen va synd att den lilla valpen dog ! Orkade den inte dia eller ? Jaja det är ju sånt som händer men ändå-trist.

2008-10-18 @ 19:10:22
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0