lördag idag

Ja idag är det lördag och ikväll kommer stjärnor på is igen, ska bli kul att se hur det går för dom, synd bara att samtidigt så går dansbandskampen på kanal ett tror jag att det är, men jag vet om att mor spelar in det så att jag kan se på det sen, jag ska ju till mor och far på tisdag och torsdag vecka 45 så då kan jag låna videobandet och se på det hemma. Annars idag så är det lugnt, det är fint väder ute solen skiner och det blåser inte så värst mycket. Ikväll ska vi göra kalkonstek i ugnen och ha pasta till ska bli gott och sen har vi lite filmer som vi kan titta på när vi har sett stjärnor på is. Det är snart dax för att göra en kopp kaffe, pågarna dom sitter och spelar wow som vanligt och jag sitter och kollar läget både på Tradera och på lite andra sidor på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0