vintertid

Ja just nu så håller vi på och fixa mat, vi har en kalkonstek i grytan och vi ska koka pasta och göra bernaisås till det ska bli jättegott, annars så ser jag på stjärnor på is just nu men annars så är där inget särskilt på teven ikväll. Innan idag så såg vi på en jättebra äventyrsfilm. I morgon ska vi bara tag det lugnt och inte göra något särskilt, det blir väl att pågarna sitter vid atorerna. Ikväll så går dom sista plastkulorna ut på tradera som jag har bjudit på så jag hoppas att jag får dom också. På måndag ska min sambo på arbetsintervju så då ska jag ta med lite tidningar så att jag och min kusin kan sitta och läsa tidningar och prata i bilen tills han har varit på det men sen ska vi gå och äta middag någonstans vi har ännu inte bestämt var, så det får vi se om det blir Ikea och goda köttbullar som dom har där med lingon mm.... Ikväll ska vi flytta tillbaka klockan också en timme så det får vi inte glömma, måste göra det innan jag går och lägger mig så att man hänger med i tiden, det blir ju vintertid nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0