Laga mat

Ja å har man satt på ugnen och tagit ner pommesfritesen och köttet ligger i en påse med marinad i kylen så det är klart bara till att steka det och pommesen ska bara in i ugnen, vilken minut som helst nu kommer min sambo hem och då ska vi börja laga mat, ska bli så gott med sånt gott marinerat kött och pommes och bernaissås, hehe låter jag hungrig, japps det är jag. Sedan blir det tevetittande för hela slanten ikväll och sen får man väl ta och lägga sig någotsånär i tid eftersom min mor kommer tidigt och hämtar mig, redan klockan 07.00 på morgonen så jag går upp klockan halv sex och duschar och gör mig i ordning, jag tycker om att gå upp i tid och vakna och liksom komma igång på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0