Inga valpar ännu


Nej inga valpar har kommit ännu, jag pratade med min mor innan idag och då frågade jag hur det var med hennes hund Mimmi för hon väntar ju valpar. Då sa hon att jo det var ju bra med Mimmi men hon hade ännu inte fått några valpar, enligt beräkningen så skulle hon ha fått dom i torsdags men å andra sidan så kanske hon inte blev med valpar första gången som hon parades men man räknar ju alltid från första gången ändå, så vi får väl se när hon får dom, men det borde i alla fall hända nu i nästa vecka. Det är rasen Pappillon som mor har och dom är sååå söta, så mor får mycket att stå i när valparna har kommit, det ska bli så kul att se dom. Nej nu ska jag gå och knyta mig så natti natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0