Idol

Just nu sitter jag och ser på Idol och jag tycker att många av dom är jätteduktiga, men en del hade kunnat göra bättre ifrån sig, men så är det ibland har dom inte en bra dag när det gäller rösten och så. Jag tycker att Anna var bäst ikväll och Kevin Borg var också bra, Lars tyckte inte jag var lika bra idag men juryn tyckte att han var bra idag men det är ju en smaksak. Killen Palm var jättebra idag, han tog ett stort steg framåt tycker jag och han är ju en stor flickfavorit hehe! Jag har ännu inte sett alla där är några kvar men än så länge så tycker jag att Anna var bäst ikväll även rockkillen var bra idag, Jasmina tror jag inte håller idag för ribban höjs för varje gång för alla är otroligt duktiga vilket gör att det blir svårare och svårare för varje gång. Lolo är bara för härlig och hon gjorde också bra ifrån sig idag tycker jag. Alice är också jätteduktig men ärligt talat så tror jag att Lars och hon i den lila klänningen vad hon nu heter hm... kommer inte på det men jag tror dom åker ut idag. Vi får väl se hur det går ikväll men nu är det paus och sen får vi väl se om Katrin kan hålla truten i styr idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0