Idag skiner solen

Det är soligt och fint väder idag härligt *ler* och idag kommer min kusin hit, fast det blir inte förräns i eftermiddag någon gång vet inte när men han ringer när dom är på väg hit. Sedan blir det att vi beställer lite mat antingen kina eller pizza och ser på någon bra film. Det ska bli riktigt kul att min kusin kommer hit det är alltid kul när han är här. Min sambo och han sitter och spelar wow och jag sitter och kollar på nätet på andra saker och så och ibland spelar jag också spel fast då det nya spelet Spore. Ikväll kommer Idol igen och det ska bli spännande att se alla deltagarna nu för nu börjar allvaret! Jag vet inte om det är något annat program ikväll också som börjar för där är så många program som börjar nu men jag får kolla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0