Idag har Mimmi fått valpar!

Ja idag har Mimmi fått valpar och hon är just nu på djursjukhuset för valparna var så stora att hon inte klarade av att föda dom själv utan fick ha hjälp, så just nu är mor på djursjukhuset med henne och hon har fått två hanvalpar och där är en valp till på gång. Annars så väntar jag på att min sambo ska sluta jobbet för dagen, han jobbar bara till middag idag och vi ska fika när han kommer hem, bara sitta länge och mysa och ha tända ljus. Annars ikväll så är det Oskyldigt dömd och halv åtta hos mig och Bonde söker fru så där är en del att titta på ikäll. Jag har inte en aning om vad vi ska ha till middag idag men det får vi se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Nämen oj va spännande !! Väntar med spänning på och höra hur många valpar där blev till slut...

2008-10-15 @ 12:28:26
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0