Idag är det soligt

Ja idag visar sig solen och det piggar ju alltid upp, men annars så känner jag mig inte så värst pigg PMS ni vet! Jaja, annars så blir det en lugn dag, kan inte göra så mycket när man mår piss, men ikväll hade jag tänkt att vi skulle göra varma mackor för det har vi inte haft på länge och det är lätt och gott. Annars ikväll så kommer sista avsnittet av främmande fågel så det måste jag bara se, sen har jag faktiskt inte kollat vad som mer går på teve men jag måste säga att det har kommit många nya bra program nu på sistonde så man får hålla koll hela tiden för att inte missa alla bra program som går. I morgon tex så börjar Bonde söker fru och det ska bli spännande att se och följa det igen. Sen på Kvällen så kommer Oskyldigt dömd med Persbrandt igen och det är också jättebra, så där är alltid något bra program varje dag, ja nästan i alla fall och det är ju bra. Man behöver något bra program att se fram emot när det blir kväll så att man bara kan sätta sig och mysa med en kopp kaffe och en kaka eller någon god frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0