I städtagen

Nu har jag städat nästan hela huset men jag har sovrummet kvar och sen ska jag byta påslakan, sen är städningen helt klar inför helgen. Jag bara sitter här en liten stund och tar igen mig lite innan jag ska ge mig på sista ronden. Min sambo sitter vid datorn och spelar Wow och jag känner att det snart är dags med en fika igen, för energin har gått åt till att städa och nu är man helt slut i batterierna igen. Ikväll blir det kalkonbiffar igen som hamburgare för det blev många över så därför blir det samma meny idag igen, men det gör inget för det är så gott med kalkonburgare *ler*. Nej nu ska jag gå och sätta på kaffekokaren och göra oss en välbehövd fika tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0