höstväder

Idag är det riktigt höstväder, det bara ösregnar och jag läste att i Danmark så åskar det, så det kan ju hända att det kommer in här också, men det är jättetråkigt väder och det är rått och kallt ute, så man får elda i brasan och hålla sig varm. Vi har faktiskt gått och blivit lite småförkylda jag och min sambo och det är ju inte så konstigt med tanke på hur vädret är nu. Annars ikväll så är det tjejernas tur i Idol igen, ska bli kul att se hur det går för dom ikväll och sen efter det så kommer Oskyldigt dömd med Mikael Persbrandt som jag tycker är jättebra. Det kommer faktiskt många bra nya program i höst så det gäller att hålla reda på när allting går *ler*, men det är kul att där är lite att titta på nu när det är så mulet och grått väder ute, man behöver det och att krypa upp i soffan och bara mysa. I morgon ska jag till mor, vi ska åka till Bo Ohlssons igen, jag glömde köpa lite saker sist, men först så börjar vi dagen med att fika i Skurup på caféet där. Sen på lördag kommer mor och far hit till oss och då ska vi bjuda på den där nya thairätten, dom är så nyfikna på den rätten och jag lovar det är jättegott! Nej nu ska jag spela lite Spore igen, jag har verkligen fastnat för det där spelet hehe, ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0