höstdag

Ja idag är det en riktig höstdag men det har faktiskt varit ganska soligt och fint idag även om det har blåst lite, jag har satt fyr i kaminen så här är varmt och gott. Annars så har jag inte gjort något särskilt idag, min sambo var hemma på fika innan idag och han slutar klockan sex idag, sen är han ledig i morgon och då kommer min kusin hit och ska vara här hela nästa vecka också för då har han lov och det är ju den veckan som det är Halloween också så vi ska göra det lite mysigt då genom att duka fint och så och ha lite ljus tända. På måndag ska vi åka in till Malmö och titta i affärer och kanske gå och äta på någon restaurang, tänkte att det kunde ju vara roligt för min kusin om vi gjorde något sådant. Ikväll ska vi ha pasta till middag men jag vet ännu inte vad vi ska ha till pastan så jag ska ta och gå upp i frysen och titta vad där finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0