Hemma igen



Ja nu är jag hemma igen, jag har varit hemma hos mor och far en dag och  nu ska vi ha bakad potatis tänkte jag med räksallad, min sambo är inte så förtjust i räksallad i poatisen så han tar något annat i, det är ju gott med smält smör och potatis krydda också om man nu inte gillar räksallad. Förresten i lördags när mor och far var här så bjöd vi ju på den nya thairätten och då pratar jag inte om Thaigrytan utan detta är en annan rätt och dom tyckte att det var jättegott och såsen som man har till kycklingen och riset är jättegod. Man steker köttet i en speciell kryddmix mm.. supergott blir det. Annars ikväll så ska vi se på film och bara mysa. Jag såg på stjärnor på is och jag måste säga att Tony Erwing var jätteduktig och även dom andra i tävlingen, men gud han den ena skar sig i handen så att det blödde som bara den hujedamej vad dom måste skada sig när dom tränar. Nåja trevig sönda på er, nu ska vi äta bakad potatis och myspysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0