Hem till mor och far

Ja om en timme kommer min mor och hämtar mig och sen ska vi handla bullar i Skurup och åka hem och fika hemma hos mor och far men innan dess så ska vi handla på Willys för dom har ju öppet redan så här tidigt och det är ju bra att passa på nu på morgonen när där inte är så mycket folk också, sen tar man ÖB på eftermiddagen när jag är på väg hem. Det ska bli kul att få se valparna idag dom är säkert jättesöta. Igår fick jag reda på av mor att dom har lagt ner den bh-affären där dom sålde ut märkesbh-ar billigt vid regementet, så det var ju inte så bra. Jag hittade en hel del bra bh-ar där men men.....Nåja vi får väl se vad som händer idag, min sambo och Kurre ska bara ta det lugnt idag och vila, kanske han kör över till sina föräldrar senare idag ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0